Студијски програм : Менаџмент и организација | ||||
Назив предмета: Енглески језик у менаџменту 1 | ||||
Наставник/наставници: Анђелковић С. Јелена, Мершник Т. Марија | ||||
Статус предмета: алтернативни | ||||
Број ЕСПБ: 6 | ||||
Услов: | ||||
Циљ предмета Упознавање студената са стручним енглеским језиком и терминологијом у области менаџмента и организације, техникама писања формалних пословних писама, унапређење усмене комуникације, вештине читања и разумевања стручних текстова и утврђивање граматике. | ||||
Исход предмета Студент ће активно користити усвојен стручни енглески језик и терминологију за област менаџмента и организације и примењивати их током усмене и писане комуникације. Са разумевањем ће читати, препричавати и сажимати једноставније стручне текстове, писаће и одговаће на пословна писма и имејлове различите пословне тематике користећи стечена знања вештине. | ||||
Садржај предметаТеоријска наставаП01: Unit 1 – International Business, Section 1 – Globalisation; П02: Unit 1 – International Business, Section 2 – Cultural Traits; П03: Unit 2 – Organization, Section 1 – Functional Areas of Business; П04: Unit 2 – Organization, Section 2 – Work Environment; П05: Unit 3 – Careers, Section 1 – Job Search; П06: Unit 3 – Careers, Section 2 – Work; П07: Unit 4 – Products, Section 1 – Operations; П08: Unit 4 – Products, Section 2 – Quality; П09: Unit 5: Money, Section 1- Finances; П10: Unit 5: Money, Section 2 – Sales; П11: Unit 6 – Communication, Section 1 – Marketing; reading and vocabulary; П12: Unit 6 – Communication, Section 2 – Crisis Communication; П13: Unit 7 – Digital. Практична настава
B01: Unit 1 – International Business, Section 1 – Globalisation; B02: Unit 1 – International Business, Section 2 – Cultural Traits; B03: Unit 2 – Organization, Section 1 – Functional Areas of Business; B04: Unit 2 – Organization, Section 2 – Work Environment; B05: Unit 3 – Careers, Section 1 – Job Search; B06: Unit 3 – Careers, Section 2 – Work; B07: Unit 4 – Products, Section 1 – Operations; B08: Unit 4 – Products, Section 2 – Quality; B09: Unit 5: Money, Section 1- Finances; B10: Unit 5: Money, Section 2 – Sales; B11: Unit 6 – Communication, Section 1 – Marketing; reading and vocabulary; B12: Unit 6 – Communication, Section 2 – Crisis Communication; B13: Unit 7 – Digital. |
||||
Литература
|
||||
Број часова активне наставе | Теоријска настава: 2 | Практична настава: 2 | ||
Методе извођења наставе: Комуникативни приступ и интерактивна настава: групне дискусије, рад у паровима и мањим групама, решавање мини студија случаја, презентације, коришћење аудио и видео материјала, писање краћих текстова. | ||||
Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
Предиспитне обавезе | поена | Завршни испит | поена | |
активност у току предавања и вежби | 10 | писмени испит | 45 | |
практична настава | усмени испит | |||
колоквијум-и | 45 | |||
семинар-и | ||||